نوشته شده توسط : یوسفی

 

 

 هتل 5 ستاره تاج در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده و چشم انداز زیبایی از برج خلیفه دارد. این هتل دارای 296 اتاق است که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... هستند. فاصله هتل تا مال امارات 10 دقیقه و تا مارینا 20 دقیقه رانندگی است، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر است. مسافران تور دبی 94 می توانند در این هتل لوکس و مدرن اقامت مجللی داشته باشند.

آدرس: Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

 استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، رستوان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

اتاق هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

رستوران هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

استخر هتل تاج دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاج دبی ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارکهای معروف دبی

 

پارک زعبیل دبی به عنوان یکی از مراکز مهم تفریحی در دبی به شمار می رود که عصرها مملو از توریست های تور دبی است که برای گذران اوقات فراغت به دبی می روند.این پارک دبی دارای انواع امکانات تفریحی متنوعی است. برای نمونه فضای سبز بسیار وسیع آن محل نشستن اهالی است و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.از ویژگی های ممتاز این مرکز تفریحی و پارک زیبا، وجود مرکز تجاری مشهور دبی در نزدیکی آن است. در تور لحظه آخری دبی حتما از این پارک دیدن کنید.خیابان مشهور کرامه نیز در نزدیکی پارک واقع است. منظره خور دبی نیز از پارک قابل مشاهده است. سالن تئاتر دبی ۳ در این پارک گنجایش ۲۰۰۰ نفر را دارد که محل مناسبی برای همایش های ملی سالانه است.

 

 

باغ معجزه دبی در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی تور دبی 94 به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تفریحات معروف در دبی

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحات تور دبی می باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. بهره بردن از این تفریح برای مسافران تور دبی سرشار از هیجان می باشد.و تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است، هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط برای مسافران تور دبی تعطیلات مهر 94 شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد.

 

 

 

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دبی که گردشگران تور دبی باید برای استفاده از این تور باید حتما وقت رزرو کنند و مسلما به دلایل امنیتی کپی گذر نامه خود را همراه داشته باشند تور هلیکوپتر دبی است .تماشای دبی با پرواز هلیکوپتر بر فراز آسمان دبی تجربه ای خاص و خاطره انگیز است. با پرواز بر در آسمان دبی میتوانید این منطقه را با تمام دیدنی های دبی ،هتل های دبی از جمله هتل 7 ستاره جهان ،هتل برج العرب، جزایر پالم دبی ببینید.با پرواز بالای جزیره جهان که به شکل قاره ها و کشورهای جهان است حس خوشایندی به مسافران تور دبی دست میدهد.مدت این تور به طور معمول 15 دقیقه بود و غالب پرواز ها با 4 یا نهایتا 5 مسافر انجام خواهد شد. برخی آژانس های مسافرتی که خدمات تور دبی  پاییز 94 را ارائه می دهند،تخفیف هایی برای تور هلیکوپتر در نظر میگیرند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در دبی , تفریحات دبی , بهترین تفریحات دبی , تفریحات جذاب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتلهای سه ستاره معروف دبی

 

هتل صدف دبی یک هتل ۳ ستاره می باشد که با توجه به قیمت از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است.این هتل در منطقه دیره و نزدیک به میدان ماهی واقع شده است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی برای مسافرین تور دبی حدود ۱۴ دقیقه می باشد همچنین با یک پیاده روی می توان به بازار مرشد رسید.هتل صدف (Sadaf) دارای یک رستوران بین المللی می باشد که در آن اکثر غذاها طبخ و سرو میشوند. اتاق های این هتل در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب هستند و از محیط خوب و زیبایی برخوردارند .همچنین اتاق های هتل صدف (Sadaf) دارای سرویس ۲۴ ساعته هم می باشند.

امانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور دبی آبان 94 شامل :

رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان , بیلیارد و .... می باشد.

 

 

 

هتل لند مارک یکی  از مجلل ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره ، خیابان عمر بن خطاب و میدان الناصر واقع شده است و در مجاورت مراکز تجاری و بانک ها قرار داشته و دارای ساختمانی با معماری معاصر می باشد . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سینما ، مراکز دیدنی و خرید ، از برتری های این هتل مجهز به شمار می رود . دو ایستگاه اتوبوس در مقابل هتل وجود دارد که گردشگران تور دبی را به سمت بازار طلا هدایت می کنند . پذیرش سریع ، جو صمیمانه ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریت کار آمد هتل سبب شده تا این هتل سه ستاره از محبوبیت زیادی بین گرشگران تور دبی برخوردار باشد  . هتل لند مارک از 168 اتاق استاندارد ، پاک و بدون سیگار تشکیل شده است . برخورداری از دکوراسیونی مدرن ، طبقه های چوبی و استفاده از رنگ هایی ملایم فضای اتاق ها را برای مسافران تور دبی 94 رویایی کرده است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آسیانا دبی نزدیکی مرکز خرید ریف دبی واقع شده و دارای یک استخر در فضای باز و آبگرم می باشد. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه، تلویزیون و یک بار کوچک هستند. میهمانان تور دبی مهر 94 می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی و استخر آن استفاده کنند. انواع غذا و نوشیدنی های بین المللی در رستوران های هتل سرو می شود. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند.

از امکانات این هتل آسیانا دبی برای مسافرین تور دبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

فعالیت های تفریحی : سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ , غذا و نوشیدنی , رستوران ,  اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها , پارکینگ , سرویس دهی ۲۴ ساعته , دربان, رختشورخانه , خشکشویی, سالن برگزاری جلسات , مرکز تجاری , کرایه اتومبیل, صرافخانه ,  دستگاه خودپرداز در هتل , فروشگاه ,  پرستار بچه ,  مرکز تجاری, روزنامه, آسانسور, آرایشگاه, امکانات ویژه معلولین, سوئیت خانوادگی, ترانسفر فرودگاهی , آرایشگاه، فکس و کپی.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسیانا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

یکی از پارک های معروف دبی که ایرانی های مقیم دبی به آن علاقه نشان می دهند  پارک الوصل دبی است. هر چند پارک الوصل از محوطه ای وسیع برخوردار نیست اما یکی از پارک هایی است که بچه ها به آن علاقه زیادی دارند. ساعت کاری این پارک ۲۴ ساعته نیست. برای استفاده و بهره مندی از فضای سبز این پارک می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب در تور دبی به این مکان بروید. البته روزهای تعطیل تا ساعت یک و سی دقیقه شب پارک باز می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور دبی 94 می باشد.برای ورود به این پارک نیازی نیست ورودی بپردازید و استفاده از مکان کاملا رایگان است اما رعایت قوانین و ظوابط بسیار مهم می باشد. در ختان نخل اطراف این پارک بر زیبایی آن افزوده اند و به طور کلی پارک الوصل را با انبوه درختان نخل می شناسند.

 

 

پارک صفا در سال ۱۹۷۵ ساخته شده و جزو قدیمی ترین پارک های دبی به حساب می آید. مردم دبی به این پارک احساس تعلق زیادی دارند. اگر دوست دارید دو چرخه یا چهارچرخ سواری کنید می توانید این وسایل را در پارک اجاره کنید.هتل متروپولیتن درست در مقابل این پارک واقع شده است. اندازه ی پارک حدودا ۶۴ هکتار مساحت می باشد. مشاهده ی یک آب نمای زیبا و آبشار و دریاچه ای زیبا در کنار این پارک آن را تبدیل به یک مرکز تفریحی تور دبی کرده است.بخشی بسیار منحصر به فرد در پارک واقع است که محل نگهداری ماکت های اماکن دیدنی دنیا است. در این مکان می توان ماکت هایی برای تاج محل و برج ایفل مشاهده کرد.در باغ صفا دبی برای بازدید کنندگان تور لحظه آخری دبیامکانات بسیاری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بازی های رایانه ای، بازیهای الکترونیکی، ماشین بازی برای کودکان، بازی های نوجوانان، زمین های تنیس ، زمین های والیبال، فوتبال و بسکتبال و همچنین محوطه ای برای پیاده روی و دو اشاره کرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید دبی مارینا مال در چهار طبقه و در فضایی بزرگ میزبان بیش از 130 بازدید کنندگان تور دبی می باشد که به خاطر نزدیک بودن به ساحل فضا و چشم‌اندازی زیبا دارد. اینجا به بزرگی مرکز خرید امارات یا دبی مال نیست اما در عوض رستوران‌ها و کافه‌های روباز و مشرف به ساحل برای نفس تازه کردن و خوردن غذا یا قهوه‌ای دلچسب عالی برای مسافرین تور دبی وجود دارد. این مرکز عظیم دارای ۱۶۰ فروشکاه است . فروشگاه ها و برند های معتبری از قبیل ریبوک، منگو، بوتس، اسباب بازی فروشی، سوپرمارکت های زنجیره ای انگلیسی و تعداد زیادی کافه و رستوران در این مرکز خرید وجود دارد.مسافران تور دبی پاییز 94  اگر از شلوغی و هیاهوی دیوانه‌کننده مراکز خرید دیگر خسته شده باشند یا دنبال مرکز خریدی نزدیک دریا بگردند، «دبی مارینا مال» گزینه مناسبی می تواند باشد. هتل پنج ستاره مارینا درست کنار همین مرکز خرید قرار دارد. ساعت کار این مرکز برای گردشگران تور دبی شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و پنجشنبه تا یکشنبه از ۱۰ صبح تا نیمه شب می باشد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید مارینا مال در دبی , مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل پنج ستاره و لوکس مارین بیچ ریزورت دبی در ساحل زیبای جمیرا واقع شده است و با امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم پذیرای مسافران تور دبی می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.این هتل و مرکز تفریحی دارای 195 اتاق می باشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری میکند.این هتل دارای ۳ استخر شنا در محیط بازی و دارای یک ساحل خصوصی بسیار زیباست.میهمانان تور دبی مهر 94 هتل دبی مارین میتوانند ازسونا واستخر روباز هتل، لذت برده و یا ازخدمات ماساژ , فعالیتهای پینگ پنگ , تنیس و مرکز آب گرم وسلامت هتل بهره مند شوند.یکی از امکانات خوب هتل دبی مارین وجود مکانی برای نگهداری وبازی کودکان است.

دیگر امکانات هتل برای مسافران تور دبی شامل :

رستوران, اتاقهای پاک و بدون سیگار, گاوصندوق, فروشگاه در هتل , روزنامه, باغ,اتاقهای ضد صدا, پذیرش شبانه روزی , انبار بار و چمدان, امکانات جلسه و ضیافت,ترانسفر فرودگاه,خشکشویی, آرایشگاه , صرافی, خدمات کفش و واکس ,کرایه ماشین , فکس و کپی, لباسشویی, اتو کشی, فروشگاه هدایا وسوغات , مرکز تجارت و....می باشد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارین بیچ ریزورت دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا تور دبی در منطقه جمیرا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی واقع شده است. این هتل در سال 2000 احداث شده است. هتل مجموعا 389 اتاق دارد. هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد. در هتل یک صرافی در نظر گرفته شده است. یک اتاق جلسه مجهز در این هتل در دسترس میهمانان تور دبی وجود دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی ویژه مسافران تور دبی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق ویژه مسافران تور دبی، خدمات خانه داری، اتاق جلسه، امکانات ضیافت و... می باشد.

 

 

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر لابی هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر رستوران هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر استخر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر اتاق هتل هیلتون جمیرا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون جمیرا دبی,هتل های خوب دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

 هتل آپارتمان 4 ستاره فلورا پارک دیلوکس در کنار سیتی سنتر دیره قرار دارد و 118 آپارتمان مدرن و لوکس در خور دبی ارائه میدهد. آپارتمان ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، آشپزخانه ی مجهز به مایکرویو و یخچال است و همگی دارای بالکن می باشند. در رستوران این هتل غذاهای مدیترانه ای، عربی و آسیایی سرو می شود که مسافران تور دبی 94می توانند از طعم آن ها لذت ببرند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی دبی با مترو 15 دقیقه و تا دبی مال و برج خلیفه 11 کیلومتر است. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی فاصله هتل تا تا ایستگاه متروی سیتی سنتر دیره 200 متر است و تا فرودگاه بین المللی دبی 5 دقیقه رانندگی است. 

آدرس: Port Saeed, next to Deira city center, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، اتاق بازی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(ب هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، خشکشویی، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، مرکز بیزنس، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، آسانسور، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان.

 

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

تاق هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

استخر هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

رستوران هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل دی میدان دبی


هتل 5 ستاره دی میدان اولین هتل 5 ستاره جهان است که در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد. این هتل 284 اتاق ارائه می دهد که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند و مجهز به امکانات وای فای رایگان، تلویزیون و .. هستند. همه اتاق ها بالکن خصوصی دارند که رو به زمین اسب سواری می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی هندی، چینی، تایلندی، ژاپنی و .. سرو می شود که مسافران تور دبی 94می توانند از طعم غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند. فاصله هتل تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی است. 

آدرس: The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، دوچرخه سواری، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

 

 

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

 

رستوران هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

استخر هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

اتاق هتل دی میدان دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی میدان دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آریس پلازا دبی

 

 هتل 5 ستاره آریس پلازا در قلب البرشا واقع شده و از این هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به امارات مال رسید. این هتل 337 اتاق دارد که اتاق ها امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام و سشوار دارند. در رستوران "دیدون" انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و عربی سرو می شود که مسافران تور دبی 94 می توانند از طعم غذاهای دلچسب آنجا لذت ببرند. فاصله این هتل تا پارک آبی وادی 10 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 14/5 کیلومتر است.

آدرس: Barsha 1 - Behind Mall of the Emirates, Al Barsha, PO box 390531 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آریس پلازا دبی

استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، باشگاه کودکان، رستوران، اسنک بار، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فروشگاه، اتاق وی آی پی، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

 

 

هتل آریس پلازا دبی

 

اتاق هتل آریس پلازا دبی

 

رستوران هتل آریس پلازا دبی

 

استخر هتل آریس پلازا دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آریس پلازا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل دی اچ دبی

 هتل 5 ستاره دی اچ در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل 236 اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... هستند. هتل، 6 رستوران دارد که انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن ها سرو می شود. هتل در اچ تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر فاصله دارد.

مسافران تور دبی 94 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

 آدرس: One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

 

 

هتل دی اچ دبی

 

اتاق هتل دی اچ دبی

 

رستوران هتل دی اچ دبی

 

استخر هتل دی اچ دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی اچ دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 3 ستاره سنت جورج دبی درمنطقه دیره و خیابان الراس بنا شده است. این هتل در مجموع از 140 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. هتل سنت جورج در نزدیکی بازار طلا بوده که پیاده 5 دقیقه فاصله دارد و ایستگاه متروی الراس نیز 150 متر با این هتل قرار دارد. این هتل در مجاورت نهر دبی قرار دارد و به مراکز تجاری مهم شهر دبی نزدیک است. فرودگاه بین المللی دبی نیز پیاده 10 دقیقه با هتل فاصله دارد.

_جرج_دبی.jpg

امکانات هتل سنت جورج دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، روم سرویس 24 ساعته، یک ساعت استفاده از اینترنت پر سرعت رایگان، تهویه، حمام، سشوار، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی، تلفن، مینی بار، صندوق امانات و...

_جرج_دبی_1.jpg

_جرج_دبی_2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 51 طبقه زیرمجموعه هتل های بین المللی رادیسون بلو است. هتل رادیسون رویال در مجموع از 471 اتاق تشکیل شده است. این هتل 5 دقیقه با برج خلیفه ، دبی مال و ساحل جمیرا فاصله دارد. باشگاه گلف دبی در 7 کیلومتری هتل و فرودگاه بین المللی دبی در 15 دقیقه ای از هتل واقع شده اند. این هتل مشرف به مرکز کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی دبی است.

_رادیسون_رویال_دبی.jpg

امکانات هتل رادیسون رویال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، آسانسور، کتابخانه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، خودپرداز، صبحانه در اتاق، مرکز تجارت، مرکز بدنسازی، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، سرویس نگهداری از کودکان و...

_رادیسون_رویال_دبی_1.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_2.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_3.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی در منطقه کورنیش دیره بنا شده است. این هتل در مجموع از 414 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل 2 دقیقه با مناطق تجاری و مراکز خرید و ۱۵ دقیقه با فرودگاه بین ‏المللی دبی و مرکز همایش بین ‏المللی دبیفاصله دارد. در این هتل ورود کودکان زیر 12سال کاملا رایگان است و هر زوج می تواند حداکثر 2 کودک به همراه داشته باشد. بازار طلا دبی۵دقیقه به صورت پیاده با هتل فاصله دارد.

 

 

امکانات هتل حیات ریجنسی دبی :

 

رستوران گردان، پذیرش شبانه روزی، استخر، سونا، جکوزی، زمین پاتیناژ، کافی شاپ، بیلیارد، آسانسور، صندوق امانات، گاوصندوق، اینترنت، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، زمین تنیس، صرافی، لاندری، پارکینگ، فروشگاه، دیسکو، تهویه، گرمایش، آرایشگاه، سالن نمایش، صرافی، ماساژ و...

_ریجنسی.jpg

 

_ریجنسی_1.jpg

_ریجنسی_2.jpg

_ریجنسی_3.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 4 ستاره آونیو دبی در خیابان رقه بنا شده و در مجموع از 133 اتاق تشکیل شده  است. نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در این هتل فروشگاه های زیادی وجود دارد. این هتل دارای یک استخر روباز می باشد که روی پشت بام هتل قرار گرفته است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در این هتل یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد در دسترس میهمانان می ابشد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده است.

 

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و...



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 51 طبقه زیرمجموعه هتل های بین المللی رادیسون بلو است. هتل رادیسون رویال در مجموع از 471 اتاق تشکیل شده است. این هتل 5 دقیقه با برج خلیفه ، دبی مال و ساحل جمیرا فاصله دارد. باشگاه گلف دبی در 7 کیلومتری هتل و فرودگاه بین المللی دبی در 15 دقیقه ای از هتل واقع شده اند. این هتل مشرف به مرکز کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی دبی است.

_رادیسون_رویال_دبی.jpg

امکانات هتل رادیسون رویال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، آسانسور، کتابخانه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، خودپرداز، صبحانه در اتاق، مرکز تجارت، مرکز بدنسازی، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، سرویس نگهداری از کودکان و...

_رادیسون_رویال_دبی_1.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_2.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_3.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره زعبیل سرای دبی در منطقه پالم جمیرا بنا شده است. این هتل 6 طبقه از 405 اتاق و سوییت تشکیل شده که همه آن ها رو به دریا  است. فاصله هتل زعبیل سرای تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 45 دقیقه می باشد. کلیه اتاقهای این هتل دارای گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون و اینترنت و همچنین جکوزی است.

_زعبیل_سرای_دبی.jpg

امکانات هتل زعبیل سرای دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، بیزینس سنتر، سالن آرایشگاه،2  سالن و رستوران، زمین تنیس، استخر روباز، جکوزی، استخر کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات ماهیگیری و غواصی، 3 سونا، 12 اتاق استراحت، 8 اتاق آب درمانی، 8 spa در حیاط، صبحانه در اتاق، ساحل اختصاصی، خدمات نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاه رفت و برگشت و...

_زعبیل_سرای_دبی_1.jpg

_زعبیل_سرای_دبی_2.jpg

_زعبیل_سرای_دبی_3.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 3 ستاره سیتی مکس البرشا دبی در منطقه بردبی بنا شده است. این هتل در مجموع از 378 اتاق تشکیل شده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه و تا پارک ساحلی جمیرا 12 کیلومتر می باشد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. بازار امارات نیز مقابل هتل سیتی مکس قرار گرفته است.

_سیتی_مکس_البرشا.jpg

 

امکانات هتل سیتی مکس البرشا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر روباز، سالن بدنسازی، بیلیارد، صندوق امانات، آسانسور، صرافی، خدمات کپی و فکس، انبار بار و چمدان، لابی، بار، کافی شاپ و...

_سیتی_مکس_البرشا_1.jpg

_سیتی_مکس_البرشا_2.jpg

_سیتی_مکس_البرشا_3.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره شرایتون آتاکوی استانبول در محله آتاکوی مارینا و رو به دریای مرمره و در 8 کیلومتری فرودگاه آتاتورک استانبول بنا شده است. همچنین این هتل در 10 کیلومتری منطقه سلطان احمد قرار دارد. در این هتل خدمات ماساژ درمانی نیز ارایه می شود. تمام اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت می باشد. در نزدیکی هتل شرایتون مراکز خرید گالریا و کاروس قرار گرفته است. در این هتل سالن تناسب اندام و بدنسازی و زمین تنیس وجود دارد. این هتل همچنین ترانسفر برای مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار میهمانان قرار می دهد. اتاق های آن به صورت 24 ساعته سرویس دهی دارند.

_شرایتون_استانبول_1.jpg

_شرایتون_استانبول_2.jpg

_شرایتون_استانبول_3.jpg

_شرایتون_استانبول_4.jpg

_شرایتون_استانبول_5.jpg

امکانات هتل شرایتون آتاکوی استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران، بار، سرویس نگهداری کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خشکشویی، آرایشگاه، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه ماشین، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، گرمایش و...

امکانات ورزشی: استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، تنیس، دوچرخه سواری، مرکز بدنسازی، بولینگ، ماهیگیری . برای استفاده از امکانات این هتل حتما با تور استانبول همراه شوید .

_شرایتون_استانبول_6.jpg

_شرایتون_استانبول_7.jpg

_شرایتون_استانبول_8.jpg

_شرایتون_استانبول_9.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره سوفیتل دبی جمیرا بیچ در شهر جدید دبی و در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 438 اتاق تشکیل شده است. مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دوبی و منطقه آزاد Jebel Ali  به صورت سواره 7 دقیقه با هتل فاصله دارد. فاصله هتل تا تفریحگاه ساحلی 1 کیلومتر است. از امکانات دیگر هتل پارکینگ رایگان می باشد. دریای خلیج فارس روبروی این هتل قرار گرفته است.

_سوفیتل_دبی.jpg

امکانات هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، سونا، استخر روباز، سرویس نگهداری از کودکان و...

_سوفیتل_دبی_1.jpg

_سوفیتل_دبی_2.jpg

_سوفیتل_دبی_3.jpg

_سوفیتل_دبی_4.jpg

نوشتن دیدگاه



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل جمیراه کریک ساید

هتل 5 ستاره جمیرا کریک ساید دبی در فاصله 5 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی بنا شده است. هتل در مجموع از 292 اتاق تشکیل شده است. این هتل به وسایل نقلیه عمومی دسترسی آسانی دارد. فاصله هتل با سیتی سنتر دیره و فستیوال سیتی سنتر بسیار کم است. مرکز بین المللی مالی و سرمایه گذاری دبی در فاصله 18 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. همچنین مرکز خرید دبی مال و برج الخلیفه 15 دقیقه با این هتل فاصله دارد. داشتن یک فضای لوکس همراه با انواع امکانات تفریحی از خصوصیات ویژه این هتل می باشد.

 

_کریک_ساید.jpg

امکانات هتل جمیرا کریک ساید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صندوق امانات، گاوصندوق، استخر سرباز، جکوزی، سونا، ماساژ، اینترنت وایرلس و... در خیابان هتل ، 2 سوپر مارکت ، داروخانه ، 2 سالن اسپا ، 8 رستوران بین المللی (مبلغ غذاها از 20 درهم به بالا) می باشد

 

_کریک_ساید1.jpg

هتل جمیرا کریک ساید مشرف به رودخانه بی پایان و پیچ در پیچ کریک است که دسترسی آسان به بخش تجاری و جذاب شهر را بخوبی برای مسافران محیا می کند. هتل جمیرا کریک ساید در جایی مابین فضای سبز، رودخانه و دروازه ی شهر به شکلی دوستانه ماهیت بین المللی و پرجنب و جوش دبی را در کنار دریایی از آسایش و آرامش پیوند می دهد. جمیرا کریک ساید زیبایی یک هتل کامل و بی نقص را به تصویر می کشد و برای میهمانان به عنوان یک هتل سرآمد نقش ایفا می کند.

فضای مدرن و پیشرفته هتل جمیرا کریک ساید و شهر توریستی تجاری دبی مخصوص کسانی است که می خواهند که در قلب تپنده ی فرهنگی، توریستی، تجاری دبی حضور یابند و از ماهیت و میراث مدرن شهر بی نظیر دبی دیدن کنند. برای همین هم٬ اتاق های جمیرا کریک ساید با کمک و بهره گیری از میراث فرهنگی امارات و ترکیب آن با معماری فوق مدرن غربی طراحی و ساخته شده اند. از این رو طراحی و دکوراسیون هتل جمیرا کریک ساید میهمانان را تشویق می کند مذهب و فرهنگ پررونق دبی را درک کنند و از کیفیت و تکنولوژی روز دنیا در این هتل مجلل و نوساز استفاده کنند. در نتیجه میهمانان مقصدی به معنای واقعی توریستی، متفاوت، مدرن و پویا را که با فرهنگ غنی امارات گره خورده است٬ در کمال آرامش و رضایتمندی در هتل جمیرا کریک ساید تجربه و لمس می کنند.

 

_کریک_ساید2.jpg

تفسیری از لوکس بودن، در دسترس بودن و صمیمیت در رستوران این هتل طنین انداز است.
هر یک از اتاق های هتل به تنهایی شیک و دلباز هستند و مفهوم جدیدی از اقامت در یک هتل لوکس را ارائه می کند. اتاق های این هتل در انواع مختلف، سوپریور، دولوکس ، پریمیر و سوئیتهای مجلل می باشند.

مکان هتل

در 5 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. هتل به آسانی از طریق اتوبان و وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس است و همچنین در مرکز شهر و در امتداد رودخانه درخشان کریک، در جایی ایده آل برای گشت و گذار و قدم زدن در اطراف و محله های شاخص و مشهور دبی واقع شده است. مسافران نیز از داشتن دسترسی سریع به محله ها و مراکز تجاری و در دسترس بودن فرودگاه، درمانگاه و بیمارستان  بسیار خشنود هستند. همچنین از فاصله اندک با سیتی سنتر دیره و فستیوال سیتی سنتر لذت کافی می برند.

 

_کریک_ساید3.jpg

 

_کریک_ساید4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره آتلانتیس دبی در جزیره نخل جمیرا بنا شده است. این هتل 23 طبقه عظیم از 1600 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان است. باشگاه گلف  Emirates در3  کیلومتری هتل و بازار دبی در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین فاصله دارد فاصله هتل آتلانتیس تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه می باشد. اتاقهای آتلانتیس در انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم است.

 

 

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()