نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران بانی قشم از رستوران های معرف و پرطرفدار در جزیره زیبای قشم می باشد که انواع غذاهای خوشمزه در آن سرو می شود که ساعت کاری از 12 تا 3 بعد از ظهر و 7 تا 12 شب می باشد . برای رفتن به این رستوران از انتهای بلوار امام قلی خان می توانید بروید و شماره تلفن این رستوران 07635248901 می باشد .شما مسافران تور قشم فروردین 95 اگر قصد رفتن به یک رستوران در جزیره قشم دارید این هتل گزینه مناسب است.

 

 

رستوران نعیم قشم جز رستوران های معروف با فضایی گرم و صمیمی در جزیره قشم می باشد که اکثر مسافران در سفر خود به این رستوران می روند. رستوران دارای تنوع غذایی می باشد که شما می توانید باب سلیقه خود از منو انتخاب کنید و میل کنید ، ما به شما خوردن غذاهای دریایی در این رستوران را پیشنهاد می کنیم. گردشگران تور قشم بهار 95 اگر قصد رفتن به رستوران نعیم قشم را دارند از میدان امام قای خان به سمت شرق بروند.شما ره تلفن رستوان 07635246665 می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف قشم,رستوران بانی قشم,رستوران نعیم قشم,لیست رستوران های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 رستوران شاد قشم از رستوران های شناخته شده در جزیره قشم می باشد که اکثر گردشگران آن را می شناسند. در این رستوران شما می توانید انواع غذاهای دریایی و ایرانی و بین المللی را سرو می شود ، میل کنید. ساعت کاری این رستوران 12 تا 15 و شب ها 19 تا 24 میباشد ،در سفر تور قشم اسفند 94 بعد از خرید و گشت و گذار غذا خوردن در رستوران شاد قشم دلچسب خواهد بود.

 

 

رستوران دودلفين قشم از بهترین رستوران های قشم می باشد که در منطقه درگهان قشم واقع شده است ، همچنین قابل ذکر است که در این رستوران مجلل انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می شود. این رستوران با ادارات و موسسات برای برگزاری جشن و میهمانی قرارداد امضا می کند. رستوران دودلفين قشم پذیرای گردشگران تور قشم نوروز 95 برای میهمانی در محیطی آرام و دلنشین می باشد. این رستوران در طبقه دوم مجتمع تجاری دودلفين قرار دارد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های قشم,رستوران شاد قشم,ستوران دودلفين قشم,رستوران های خوب قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 3 ستاره سان رایز در نزدیکی مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش احداث شده و شامل 4 طبقه می باشد که هر طبقه از 8 الی 10 سوئیت یک تا سه خوابه تشکیل شده است. اکثر اتاق های هتل سان رایز کیش مشرف به دریای زیبای خلیج همیشه فارس می باشد و همین خصوصیت باعث جذب مسافران تور کیش نوروز 95 به این هتل شده است. همچنین در طبقات این هتل از رنگ آمیزی های بسیار متنوعی استفاه شده است. هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازار پردیس 2 واقع شده است. فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش برای گردشگران تور کیش نوروز 95 :

فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و...

نشانی هتل سان رایز کیش : جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

 هتل سان رایز کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سان رایز کیش,هتل سان رایز کیش,هتل سان رایز 3 ستاره کیش,هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا عید 95 تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا 95 مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط:



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . گردشگران تور آنتالیا عید 95 ستون های زیبای این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد در تور لحظه آخری آنتالیا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در قرن 18 ساخته شد و در منطقه کالکاپیسی آنتالیا قرار دارد . نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر از اطراف آن را احاطه کرده اند و داخل آن با آیه های قرآنی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف آنتالیا,دیدنیهای آنتالیا,درباره آنتالیا,معرفی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سورملی کوش آداسی

هتل سورملی یکی از هتل های 5 ستاره ترکیه می باشد که در شهر کوش آداسی و در دهانه پاموکلواقع شده است. هتل سورملی برای رفاه میهمانان خود در تور ترکیه مجموعا 436 اتاق در نظر گرفته است. مرکز شهر کوش آداسی در فاصله 8 کیلومتری و فاصله زمانی 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. شهر افسوس که یکی از مناطق تاریخی و دیدنی شهر کوش آداسی می باشد چهار کیلومتر با هتل سورملی فاصله دارد. همینطور در فاصله 55 کیلومتری از هتل میهمانان تور ترکیه فرودگاه ازمیر قرار گرفته است. 

هتل سورملی کوش آداسی

 از امکاناتی که هتل سورملی برای میهمانان تور ترکیه در نظر دارد می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر سر پوشیده، استخر کودکان، اینترنت وای فای، سیستم تهویه، بار، تلویزیون، ماهواره، سیستم گرمایش، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، استخر روباز، زمین بازی کودکان ویزه میهمانان تور ترکیه نوروز 95 و... اشاره نمود.

مطالب مرتبط:

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش 95 برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش نوروز 95 می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل تماشا کیش,بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های لوکس کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا در تور لحظه آخری کیش در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. از مزیت های این هتل برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی ویژه میهمانان تور کیش 95، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش نوروز 95 و...

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل اسپادانا کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد زمستان 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران خوان سالار کیش

این رستوران دارای یک سالن غذا خوری بزرگ می باشد و دارای محیطی آرام و دل انگیز برای مسافرانتور کیش نوروز 1395سرو غذا است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد می باشند.در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت سرو می شود.

 


رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگرانتور کیش زمستان 94می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگرانتور کیش اسفند 94فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل نور گلستان مشهد

 هتل نور گلستان مشهد

هتل نور گلستان مشهد وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد. اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال در این هتل کاملا به صورت رایگان می باشد. فاصله این هتل تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه می باشد از این رو دسترسی به حرم از این هتل برای میهمانانتور مشهد نوروز 1395آسان می باشد . ظرفیت استاندارد هر اتاق شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم درا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . هتل نور گلستان مشهد مهمان خارجی نمی پذیرد.

از امکانات هتل نور مشهد می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و... اشاره کرد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 

 


هتل لاله مشهد

 

هتل لاله مشهد

 

در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد هتلی قرار دارد که به هتل لاله مشهد معروف است و تا حرم  با ماشین حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد که توانسته نظر مسافران تور مشهد اسفند 94را به خود جلب نماید. از جاذبه های گردشگری مشهد که نزدیک به هتل لاله می باشد می توان به پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی مشهد اشاره کرد. هتل لاله مشهد شامل 101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق بسیار راحت و تمیز می باشد و هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای میهمانانتور مشهد زمستان 94

سرو می شود , کافی شاپ , لابی , اینترنت و... دیگر امکانات این هتل به شمار می رود

 

هتل لاله مشهد

 

آدرس هتل لاله مشهد : مشهد , خیابان کوه سنگی , نبش کوه سنگی بیست و چهارم

 

 


هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد در شمار هتل های چهار ستاره مشهد قرار دارد و از هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق با دو دکراسیون مجزای سنتی و مدرن  تشکیل شده است. در این هتل اقامت کودکان زیر چهار سال به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس مشهد به صورت پیاده فاصله ای 5 دقیقه ای تا حرم دارد از این رو برای آن دسته از مسافرانتور مشهد نوروز 1395که می خواهند نزدیک حرم اقامت داشته باشند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.

 

هتل فردوس مشهد محیطی زیبا دارد که توجه تمامی مسافرانتور مشهد اسفند 94را به خود جلب می کند این هتل دارای لابی وسیع و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که نمای این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.

 

از امکانات هتل فردوس مشهد می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل و... اشاره کرد.

 

هتل فردوس مشهد

 

آدرس هتل فردوس مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , , ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره و عالی در یک موقعیت و مکان عالی مالزی قرار گرفته است و تا برجهای دوقلوی پتروناس مالزی ده دقیقه فاصله دارد.هتل نیکو در شهر کوالالامپور مالزی و در منطقه ی گلدن تریانگل مالزی واقع شده است.هتل دارای رستوران ،سالن همایش مجهز ،یک بازار بزرگ و سالن بدنسازی است.این هتل به صورت اختصاصی است و دارای امکانات تفریحی و یک استخر بزرگ است که با باغهای سرسبز پوشیده شده است.گردشگران تور مالزی نوروز 95 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهرهمند شوند.

 


هتل هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره هیلتون که درموقعیتی عالی قرار گرفته است و فاصله ی کمی با ایستگاه KL و مراکز تفریحی و باغ دیدنی لاک گاردنز دارد.اتاقهای هتل مجهز به پنجره های قدی با نمای زیبا ،تلویزیون ال سی دی،تلویزیون داخل آینه حمام امکانات برای معلولین نیز هست.همچنین هتل دارای استخر با آبشار ،سونا،باشگاه بدنسازی ،کلاسهای کیک بوکس،استخر کودکان،شش رستوران مجهز نیز می باشد.گردشگران تور مالزی نوروز 95 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهرهمند شوند.

 


هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و  برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.گردشگران تور مالزی زمستان 94می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهرهمند شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی , بهترین هتل های مالزی , ارزان ترین هتل های مالزی, مجلل ترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید پاویلیون مالزی (Pavilion )

مرکز خرید پاویلیون مالزی

مرکز خرید پاویلیون از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور مالزی می باشد.این مرکز خرید که با دکورهای زیبا تزئین شده است دارای چهار صد و پنجاه فروشگاه است.این مرکز خرید بزرگ تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران دارد.گردشگران تور مالزی زمستان 94

می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 


مرکز خرید ایکیا مالزی (Ikea)

مرکز خرید ایکیا مالزی

مرکز خرید ایکیا مالزی که در منطقه ی دامنسرا واقع شده است انواع لوازم خانگی و مبلمان را عرضه میکند.و تمام لوازم آشپز خانع و نهار خوری را عرضه می کند.گردشگران تور مالزی نوروز 95 می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 

 


مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی  (Sunway pyramid )

 

 

مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی که به سبک معماری اهرام مصر و داخل آن مانند مصر باستان طراحی گردیده است در درب وروردی این مرکز خرید مجسمه ی بزگ ابوالهول بنا شده است.این مرکز خرید مالزی یک سالن بیلیارد ،فروشگاه ،زمین اسکی روی یخ،و رستوران دارد.

گردشگران تور مالزی نوروز 95 می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 

 


مرکز خرید مید ولی مالزی (Mid Valley Megamall)

مرکز خرید مید ولی مالزی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.مگا مال مید ولی مالزی به مساحت بیش از یک میلیون فوت مربع در پنج طبقه بنا شده است.بین کوالالامپور مالزی و پتالینگ جایا مالزی واقع شده است.از مهمترین فروشگاههای این مرکز خرید مالزی ، فروشگاه زنجیره ای کارفور،جاسکو و متروجایا است.همچنین فرووشگاههای لباس،وسایا الکتریکی،کتاب فروشی،سینما،سالن بولینگ،سالن بدنسازی و رستورانهای متنوع در این مرکز خرید مالزی قرار گرفته است.گردشگرانتور مالزی اسفند 94می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی, ارزان ترین مراکز خرید مالزی , مجلل ترین مراکز خرید مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

این هتل در منطقه بلک ترکیه واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی،سالن کنفرانس،حمام ترکی،آرایشگاه،زمین تنیس،اسکواش،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،زمین گلففپرستار،بوفه صبحانه و امکانات اتاقها شامل سشورا،مینی بار،تلویزیون ال سی دی ،سیستم تهویه و رادیو است.گردشگران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.


هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در زمینی به مساخت چهار صد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه قرار گرفته است.هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل ،استخر،زمین تنیس،بیلیارد،پینگ پنگ،بسکتبال،و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی،چادر زدن شبانه دارد برنامه گردش خود را از هتل میتوانید بگیرید.گردشگران تور ترکیه اسفند 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 


هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در بهترین موقغیت مکانی ترکیه استانبول واقع شده استهتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده ، سونا ،ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای سیصد و بیست و نه اتاف است.گردشگران تور ترکیه زمستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.گردشگران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 


هتل آوانتگارد استانبول ترکیه چهار ستاره

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه هتلی تمیز و مرتب با طراحی و چیدمان زیبا می باشد . هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که مسافران تور ترکیه میتوانند از این فروشگاه ها خرید نمایند . هتل دارای 84 اتاق مجهز و تمیز می باشد و دارای سه سوییت می باشد. اتاق های هتل ضد صدا می باشند که مسافران می توانند در آرامش کامل استراحت نمایند. هتل آوانتگارد استانبول ترکیه مجهز به اتاق جلسه می باشد که مناسب برای جلسات کاری می باشد . هتل دارای امکانات دیگری شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , خدمات لباسشویی , خشکشویی , لباسشویی و اتوکشی , صرافی که مسافران تور ترکیه نوروز 95بتوانند در کمترین زمان بتوانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند, سالن بدنسازی , خدمات نگهداری از کودکان عزیز , استخر فصلی , سولاریوم , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای میهمانان هتل تدارک دیده شده است.

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا ترکیه,معرفی هتل های آنتالیا ترکیه,هتل های لوکس آنتالیا ترکیه,هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

امارت ایحلامور ترکیه استانبول

 نام عمارت ایحلامور از درختانی که در باغ های این بنا وجود دارد گرفته شده است. البته این عمارت در قرن 19 میلادی یعنی در زمان ساختش خارج از شهر استانبول ترکیه بود اما هم اکنون به خاطر توسعه شهر در مرکز آن قرار گرفته است. این عمارت که در محوطه وسیعی در میان درختان بلند قامت و فضای سبز و استخری دلباز قرار گرفته با نمای بیرون و درون به خوبی معماری 200 سال قبل را نشان میدهد.تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


کلیسای چورا ترکیه

 

 

این کلیسا که تقریبا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد ترکیه قرار دارد از ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ترکیه ساخته شده بود و بعدها به مسجد تبدیل شد اما در حال حاضر موزه ای دیدنی است با نمایی آجری و موزائیک ها و کاشی های زیبایی که باقیمانده هنر دوره بیزانس را به گردشگران ترکیه نشان میدهد. بخش هایی از این کلیسا در سال 400 میلادی شکل گرفت ولی ساختمانی که امروزه میبینیم حدود سال 1500 ساخته شده است.تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


تنگه بسفر ترکیه

 

 اگر چه تنگه بسفر مشخصه های دیگر مکانهای باستانی استانبول را ندارد اما گشت و گذار با قایقهای قدیمی و سنتی در این تنگه بسیار جذاب و به یادماندنی است. تنها به این وسیله است که می توانید سواحل این تنگه و تغییرات و تحولات گذشته و حال این منطقه را مشاهده کنید. هتل های مدرن ، ویلاهای چوبی حاشیه ساحل ، کاخ های زیبای مرمرین ،  قلعه های سنگی روستایی و دهکده های کوچک ماهیگیری از جذابیت هایی هستند که از دیدنشان پشیان نخواهید شد.تور ترکیه زمستان 94

 

 

 


مسجد فاتح ترکیه

 

 

این مسجد که عنوانش را از نام فاتح سلطان محمد فاطح کسی که استانبول ترکیه را تصرف کرد وام گرفته استدر فاصله سالهای 1463 تا 1470 بنا شده است. این بنا در بالاترین نقطه یکی از تپه های استانبول ترکیه قرار دارد و کنار آن مجموعه ای است از ساختمان های خیریه مذهبی ، مدرسه ها ، آسایشگاه ها ، حمام ها ، بیمارستان ، کاروانسرا ، و کتابخانه که همگی ارزش دیدن را دارند.

تور ترکیه زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه,ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

بلیط به مقصد دبی با پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

بلیط به مقصد دبی با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

بلیط به مقصد دبی با پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

 

 

مسیر تهران دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بلیط دبی,نرخ بلیط دبی,رزرو بلیط دبی,بلیط ارزان دبی,قیمت خوب بلیط دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل برای مسافرین تور ارمنستان اسفند 94 دارای امکاناتی مانند استخر روباز-سونا-مرکز سلامت آب گرم-استخر سر پوشیده و خدماتی مثل لباسشوئی-خشکشوئی-صبحانه در اتاق- فکس و کپی و امکاناتی مانند تهویه-بوفه-رستوران-آسانسور-پذیرش شبانه روزی - اتاق میتینگ و تالار کنفرانس میباشد.این هتل در نزدیکی شهر ایروان و مناسب برای گردشگران تور ارمنستان اسفند 94 میباشد و فقط 5 دقیقه با میدان اصلی شهر و جاذبه های شهر فاصله دارد.این هتل دارای 126 اتاق و دارای رستوران ایتالیایی میباشد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان                                                                                                                                  

این هتل برای مسافرین تور ارمنستان تعطیلات اسفند 94 دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ- سونا- مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار- حمام ترکی - استخر سر پوشیده-استخر سرباز و سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل میباشد. اين هتل فروشگاه هاي متعددی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل آرگ ایروان ارمنستان

هتل آرگ ایروان ارمنستان

مسافرین گرامی تور ارمنستان 95 می توانند از خدمات ماساژدرمانی در این هتل بهره مند شوند.اتاق های این هتل به ثهویه مطبوع مجهز می باشند.یک صرافی هم در هتل وجود دارد.میهمانان هتل می توانند در قعالیت هایی مانند بیلیارد شرکت کنند.از دیگر امکانات و خدمات این هتل میتوان  به  پذیرش و ترخیص اختصاصی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه )، خدمات تورها ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، اتاق های پاک و بدون سیگار، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.


هتل رافال هاستل ارمنستان

 هتل رافال هاستل ارمنستان

اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه ی مطبوع می باشد.از دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان زمستان 94 میتوان به  لباسشویی، فکس و کپی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه ) ، پذیرش و ترخیص اختصاصی ، پذیرش شبانه روزی ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، پذیزش و تحویل سریع، گرمایش ، تهویه اشاره کرد.


هتل هرازدان ایروان ارمنستان

هتل هرازدان ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور ارمنستان 95 شامل استخر روباز- استخر سرباز (فصلی)- ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.همچنین این هتل برای کودکان این امکان را قراهم کرده که زمین بازی داشته باشند.وجود صرافی در این هتل باعث شده تا مسافرین تور ارمنستان زمستان 94 راحت باشند.همچنین این هتل به اتاق جلسه مجهز است.ميهمانان این هتل ميتوانند در فعاليت هايي نظير بيليارد شرکت کنند .شما میتوانید به رستوران این هتل سر بزنید و غذاهای خوشمزه ی این هتل را امتحان کنید.


 

 هتل اربونی ایروان ارمنستان

هتل اربونی ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل كوچك و دلنشین اربونی در مركز تجاری شهر ایروان میباشد لذا مراكزي مثل ساختمان اپرا ايروان- موزه ملی و برخی دیگر از دیدنی‌های فرهنگی با پاي پياده قابل دسترسی هستند. 36 اتاق این هتل مجهز به تلویزیون ماهواره ای - مینی بار- تهویه ی مطبوع – سشوار و دسترسی به اینترنت (شامل هزینه ) می باشند.در سایر اتاق های این هتل دسترسی به اینترنت رایگان است.این هتل دارای یک رستوران است.از دیگر خدمات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان نوروز 95 میتوان به ترانسفر فرودگاه - لباسشوئی - خشکشوئی- صبحانه در هتل - صرافی -  سرویس اتو شلوار – دستگاه خودپرداز – سرویس ایاب ذهاب اشاره کرد.سایر امکانات این هتل هم فروشگاه در هتل-گاوصندوق- پذیرش شبانه روزی -بوفه – رستوران می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان,هتل های ارمنستان,شیک ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

این هتل همانند هتل های دیگر برای مسافرین تور هند اسفند 94 خدمات بسیاری را شامل میشود.خدماتی همچون آرایشگاه ، خشکشویی ، لباسشویی ، استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، وان آب داغ ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سرویس نگه داری از کودک ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل جایپی سیدذارت دهلی نو هند,هتل های هند,بهترین هتل های هند,هتل های خوب هند , ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 در مرکز شهر مقدستور مشهد نوروز 95 و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشد.


هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران تور مشهد نوروز 95 یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که دارای فضای سبز و آب نما و باغچه های گل کاری شده زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و با آن فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل تهران تور مشهد نوروز 95 آکواریومی کار گذاشته شده است که در آن ماهی های بسیار زیبا و خاصی قرار دارد و به زیبایی این هتل افزوده است. علاوه بر این کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها و شیرینی های خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.


هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد

هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 دارای اتاق های 1 تا 4 تخته می باشد و ظرفیت آن 250 نفر است. این هتل ده دقیقه با حرم فاصله دارد. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 رستوران با غذاهای متنوع ایرانی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها , زمین بازی برای کودکان و... می باشد.

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , هتل جواهری مشهد , هتل تهران مشهد , هتل خاتم مشهد , هتل خانه سبز مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا زمستان 94 دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , جدیدترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول , هتل 5 ستاره ریکسوس استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بیز جواهر شیشلی استانبول , هتل تایتانیک باقر کوی استانبول , هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک ساحلی میرمهنا کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش می شود. همچنین گردشگران تور کیش از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 
پارک ساحلی مرجان کیش
پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 پارک ساحلی مرجان کیش در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و از زیباترین مکانهای دیدنی کیش است و با یک پل بازار به دریا متصل میگردد.مسافرین زیادی هرساله از این مکان تفریحی دیدن می کنند. در پارک ساحلی مرجان کیش آلاچیق های زیبایی ساخته شده است و محیطی زیبا و آرامش بخش و دور از هر گونه سر و صدایی را برای مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش فراهم آورده است. گردشگران تور لحظه آخری کیش می تواند در این محیط دلنشین و در آلاچیق ها بشینند و در کمال آرامش از دیدن دریای خلیج فارس و زیبایی های الهی طبیعت زیبا لذت ببرند.

 
پارک ساحلی سیمرغ کیش
پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در قست جنوب شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش تور لحظه آخری کیش می باشد. این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ , پیست اسکیت , مسیرهای پیاده روی , آبنما , سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.

 

 مطالب مرتبط:

    تور لحظه آخری كيش هتل داریوش ورودی از شیراز برای اسفند زمستان 94
    تور لحظه آخری كيش هتل داریوش ورودی از تهران ویژه اسفند زمستان 94
    تور لحظه آخری كيش هتل 5 ستاره مارینا پارک ویژه اسفند زمستان 94
    تور لحظه آخری كيش هتل 5 ستاره مارینا پارک با پرواز تابان ویژه اسفند زمستان 94
    تور لحظه آخری كيش هتل آریان ورودی از اصفهان برای اسفند زمستان 94

     



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک های ساحلی کیش,پارک ساحلی میر مهنا کیش,پارک ساحلی مرجان کیش,پارک ساحلی سیمرغ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است. این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است. این ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش از تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

 

تور کیش ساحل درختان نارگیل

 


مجموعه گذر هنرمندان کیش

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

گذر هنرمندان یکی از مجموعه های دیدنی معروف جزیره زیبای کیش می باشد. این مجموعه به مجموعه مشاهیر بزرگ ایران شهرت دارد که در ساحل 1378 هجری شمسی در قسمت شرقی پارک حاشیه ساخته شد. این پارک بین میدان سنایی و میدان ساحل قرار دارد. از زمانی که مجموعه گذر هنرمندان ساخته شد تا کنون به تدریج تندیس های بیشتری در آن نصب شد که هدف از ساختن چنین مجموعه ای در وحله اول آشنا کردن جوانان و مسافران و توریست های عزیز تور لحظه آخری کیش با فرهنگ و ادب ایرانی و همچنین مشاهیر بزرگ کشورمان و در وحله دوم گرمیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها بوده است.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

هنگامی که تندیس این بزرگان در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می شود جایگاه هنر و جامعه هنری ایران زمین را به گردشگران خارجی نشان میدهد و توجه آن ها را به خود جلب می کند. این مجموعه دارای فضای زیبایی است و این امکان برای مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد تا کنار این هنرمندان بزرگ عکس یادگاری بگیرند. جزیره زیبای کیش که در دل آب های نیلگون همیشه خلیج فارس ایران قرار دارد سالانه بیشتر از 1500 هزار نفر گردشگر ایرانی و خارجی دارد و مجموعه گذر هنرمندان در یکی از خیابان های اصلی که بیشتر گردشگران از آنجا عبور می کنند ساخته شده است که نظر گردشگران تور لحظه آخری کیش را به خود جلب می کند.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تعدادی از هنرمندان و مشاهیر بزرگ ایرانی که تندیس آن ها در این مجموعه وجود دارد , عبارت اند از: غلامحسین بنان , شریف لطفی , علی محمد حیدریان , مرتضی ممیز , پروین اعتصامی , امیر کبیر , جلال آل احمد , استاد فرشچیان و بسیاری از هنرمندان دیگر. مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش اگر می خواهید با فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شوید دیدن از مجموعه گذر هنرمندان کیش را از دست ندهید.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی کیش,ساحل درختان نارگیل کیش,مجموعه گذر هنرمندان کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
قایق های کف شیشه ای کیش

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور لحظه آخری کیش نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش  می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 


شهر باستانی حریره کیش

تور کیش شهر باستانی حریره

حریره یک شهر باستانی است که در شمال جزیره کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از این شهر باستانی تنها ویرانه های آن باقی مانده است و طبق گفته میراث فرهنگی این شهر حدود 800 سال قدمت دارد. خرابه ها و گستره پستی و بلندی های این شهر باستانی تقریبا 120 هکتار وسعت دارد و این نمایانگر آن است که این منطقه زمانی یک شهر آباد بوده و جمعیت زیادی داشته است. اما آنچه که امروز گردشگران تور لحظه آخری کیش از شهر حریره می بینند حجمی از معماری شهری , تاق ها و سقف های سالمی است که از جنس سنگ بودند و از آسیب های جدی در امان مانده اند.

تور کیش شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره کیش در تاریخ یکم شهریور سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. بقایایی که در قلب ساحل شمالی جزیره کیش وجود دارد نشان میدهد که این بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. در نتیجه می توان گفت که این شهر تاریخی از سال 367 تا 912 هجری قمری رونق داشته است. تحقیقات به عمل آنده نشان داده است که این منطقه متشکل از 3 مجموعه خانه اعیانی , حمام و قنات های قدیمی , مسجد بوده است. گردشگران تور لحظه آخری کیش در این منطقه می توانند آثار تاریخی ایران باستان را ببینند و لذت ببرند.

تور کیش شهر باستانی حریره

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای کیش ,قایق های کف شیشه ای کیش,شهر باستانی حریره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگرانتور کیش نوروز 1395به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .


هتل فرشتگان کیش 

هتل یک ستاره فرشتگان کیش در سطح یک مسافر خانه می باشدد سرویس دهی آن بسیار ضعیف کیفیت غذاها پایین و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ساخته شده است فقط لابی هتل دارای اینترنت می باشد این هتل برای گردشگرانتور کیش زمستان 94دارای سرویس رایگان به مرکز خرید می باشد پرسنل بسیار خوب می باشند قیمت هتل هم مناسب نیز می باشد .


هتل آپارتمان پارسیان کیش

این هتل دارای سالن کنفرانس - سالن زیبایى بانوان - کافى شاپ لابى - روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها میباشد . رزرو این هتل برای گردشگران

تور کیش اسفند 94غیر قابل کنسل و چارتر می باشد و صبحانه به صورت بوفه میباشد .

امکانات این هتل شامل :

یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ


هتل آپارتمان شباویز کیش :

هتل آپارتمان شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ابتدای جاده جهان احداث گردیده است .

امکانات ای هتل شامل : 

لابی , لاندری , کافی شاپ , ماهواره , صندوق امانات , نمازخانه , اعلام حریق , فضای سبز , تلفن , تلویزیون , یخچال , سرویس ایرانی , حمام , همچنین گردشگران تور کیش نوروز 1395می توانند صبحانه را در هتل میل فرمایند .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,ارزانترین هتل های کیش,هتل های قیمت مناسب کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آپارتمان صادقیه مشهد 

هتل آپارتمان صادقیه مشهد  در نزدیکی حرم امام رضا (ع) و در سال 89 افتتاح گردیده است. خود هتل دارای مجموعه آبی و وایرلس و امکانات کامل درهر آپارتمان آماده پذیرایی از مسافران  تور مشهد نوروز 1395می باشد.

در حال حاضر درهتل آپارتمان صادقیه مشهد  پذیرایی به صورت (صبحانه و نهار و شام ) با منوی غذایی صبحانه بوفه و ناهار و شام منوی انتخابی 8 نوع غذا انتخابی می باشد .

امکانات هنتل آپارتمان صادقیه مشهد :

لابی ,اینترنت در لابی,جکوزی, آسانسور گشت برون و درون شهری, کافی شاپ,فولبرد, تاکسی سرویس,استخر,رستوران صبحانه, خدمات خانه داری , صندوق امانات


هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد در بهترین نقطه از شهر مشهد همجوار با حرم مطهر رضوی افتخار میزبانی از گردشگرانتور مشهد زمستان 94را دارد. این هتل در ۷ طبقه و ۵۵ واحد طراحی شده که شامل اتاق های روبال هتلی می باشد.

رستوران هتل الوند مشهد: با ظرفیت ۱۰۰ نفر و سرو غذاهای دلپذیر ایرانی , فرنگی , عربی , سوپ ها و انواع سالاد ها و دسر آماده پذیرائی از میهمانان عزیز می باشد.

این هتل دارای سرویس رایگان حرم مطهر به صورت ۴ نوبت رفت و ۲ نوبت برگشت در روز می باشد.

 منوی غذا: ناهار: چلو جوجه , چلو کوبیده , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت قیمه, چلو خورشت قیمه بادمجان,چلو خورشت قرمه سبزی,چلو پاچین ,چلو ماهی قزل آلا همراه با ماست , نوشابه و سالاد

شام: همبرگر, هات داگ ,ماکارانی, جوجه طلایی ,رولت گوشت, شنسیل مرغ ,جوجه سیخی همراه با سوپ و دوغ

 

 


هتل صدف مشهد 

 

هتل صدف مشهد یکی از هتل آپارتمان های 2 ستاره مشهد می باشد که مجهز به کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی, حمام , یخچال , تلویزیون , سیستم سرمایش و گرمایش , تلفن می باشد .

 

آدرس هتل آپارتمان صدف مشهد : خیابان امام رضا 14 , دانش شرقی 21

 


 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانان  تور مشهد اسفند 94به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمانهای مشهد , بهترین هتل آپارتمانهای مشهد , ارزان ترین هتل آپارتمانهای مشهد , امکانات هتل آپارتمانهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون فایننشیال سنتر در خیابان شیخ زایددبیقرار دارد و دارای 14 طبقه و 341 اتاق است که اتاق ها طراحی داخلی زیبایی دارند. این هتل فقط یک ایستگاه اتوبوس تا برج خلیفه، دبی مال و داون تون فاصله دارد. هتل 3 رستوران دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن ها سرو می شود. در کافه بلژیکی این هتل غذاهای بلژیکی سرو می شود و این کافه زیبا اتمسفر و جو دهه 1920 میلادی را دارد. گردشگرانتور دبی نوروز 95می توانند از خدمات ماساژ، اسپا و سونا لذت ببرند و به ریلکسیشن برسند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

امکانات هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، رستوران،روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای با هزینه

 

 


هتل 5 ستاره هیلتون جمیرا دبی در سال 2000 و در منطقه جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 389 اتاق تشکیل شده است. در این هتل یک صرافی در دسترس میهمانان وجود دارد. همچنین یک سالن کنفرانس مجهز در هتل در نظر گرفته شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه فاصله دارد.تور دبی اسفند 94

 

 

_هیلتون_دبی_1.jpg

 

_هیلتون_دبی_2.jpg

 

 امکانات هتل هیلتون جمیرا دبی:

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان و...

تور دبی بهمن 94

 

 

_هیلتون_دبی_3.jpg

 

_هیلتون_دبی_4.jpg

 

_هیلتون_دبی_5.jpg

 


هتل 4 ستاره هالمارک در منطقه دیره و همچنین خیابان رقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 114 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه با ماشین با هتل هالمارک فاصله دارد. این هتل در فاصله 200 متری از ایستگاه متروی الرقه و مرکز خرید القریر واقع شده است. هتل هالمارک ترانسفر رفت و برگشت رایگان را برای میهمانان در نظر گرفته است. 

تور دبی نوروز 95

 

_هالمارک_دبی_1.jpg

_هالمارک_دبی_2.jpg

 

امکانات هتل هالمارک دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، ماساژ، سرویس نگهداری کودکان و...

 


هتل 5 ستاره نووتل البرشا مشرف به خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 41 طبقه در مجموع از 412 اتاق و سوییت تشکیل شده است. ایستگاه متروی Sharaf DG دبی چند قدم با این هتل فاصله دارد. مرکز خرید امارات و پیست اسکی فاصله کمی با این هتل دارد. هتل نووتل البرشا دسترسی آسانی به ساحل جمیرا، بازار شهر، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی دبی دارد. این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان می باشد.تور دبی زمستان 94

 

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

امکانات هتل نووتل البرشا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت و تناسب اندام، مرکز SPA، پارکینگ اختصاصی، بار، استخر روباز، جکوزی، سونا، ماساژ، اسکی، آرایشگاه، اینترنت وایرلس، فروشگاه ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی و...

تور دبی نوروز 95

 

_نووتل_البرشا_دبی_3.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_4.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,مجلل ترین هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 هتل ربتکا بوتیک ترکیه کوش آداسی


این هتل در شهر آرام و ترک نشین Selcuk ترکیه و در کنار شهر باستانی Ephesus واقع شده است. مناظر خیره کننده شهر ترکیهو دژ بزرگ تپه Ayasoluk، از هتل قابل دیدن است. این تپه دارای چندین اثر تاریخی مثل مسجد Isa Bey که مربوط به قرن 14 است میباشد. این هتل در کنار شهر باستانی Ephesus است که دارای بیشترین آثار تاریخی مانده از دوره رومیان در شرق مدیترانه است واقع شده. فضای داخلی هتل دارای طراحی ساده و مبلمان و کفپوش چوبی مناسب و آراسته میباشد. مسافران می توانند در ایوان بام هتل به صرف نوشیدنی بپردازند و همزمان از تماشای مناظر خیره کننده منطقه ترکیه لذت ببرند.  این هتل دارای امکانات خانه داری ، ترانسفر فرودگاه ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، خدمات تهیه بلیط ، رستوران ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، تهویه ، بار و منطقه بدون سیگار میباشد.

تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


هتل آمباسادر ترکیه کمر   چهار ستاره

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 


امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار میباشد که برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است . همچنین برای دوست داران بازیهای کامپیوتری اتاق بازی در این هتل وجود دارد که به انواع بازیهای کامپیوتری مجهز است. اتاق های این هتل دارای شيشه هاي دوجداره میباشد که از وارد شدن هرگونه سر و صدا به اتاق جلو گیری میکند. اين هتل دارای فروشگاه هاي زیادی برای راحتی مسافران تور ترکیه است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. این هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل میباشد. همچنین استفاده از خدمات آرایشگاهی نیز برای مسافران تور ترکیه بهمن 94فراهم شده است. امکانات این هتل شامل اتاق و امکانات رفاهی ویژه برای معلولین ، مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، وان آب داغ ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی و پذیرش شبانه روزی است.

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 


 هتل زنا ریزورت ترکیه کمر

این هتل دارای محیطی مجلل و مدرن است. از امکانات رفاهی هتل میتوان به ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز (فصلی) ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) را نام برد. زمین بازی مخصوص کودکان به خوانواده ها کمک میکند تا با آرامش خاطر به خرید بپردازند و سفر خود لذت ببرند. اين هتل داراي 208 اتاق استوتور ترکیه اسفند 94همچنین دارای فروشگاه هاي زیادی میباشد . ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، پرتاب دارت و ماهيگيري شرکت داشته باشند . دیگر امکانات این هتل شامل کاریوکی ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا میباشد مهچنین دارای اتاق های خانوادگی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کرایه دوچرخه و ماهیگیری ، خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل.تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


 هتل واسرمان ترکیه کمر

امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. همچنین این هتل دارای خدمات نگهداری کودکان است و همچنین دارای زمین بازی مخصوص کودکان تا خوانواده ها سفری پر خاطره و با آرامش را سپری کنند. اين هتل ترکیه داراي 47 اتاق است. مسافرا میتوانند در باغ این هتل استراحت کنند.  همچنین این هتل دارای برنامه های گردشی نیز برای مسافران میباشند. دیگر امکانات این هتل شامل کاریوکی ، اتاق های خانوادگی ، کرایه دوچرخه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، بسته های نهار ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، منوهای رژیمی و پذیرش و ترخیص اختصاصی ، رستوران، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه ، بار ، باغ ، امکانات باربیکیو ، کتابخانه ، رستوران ، بوفه و بار مخصوص تنقلات میباشد. تور ترکیه زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول ترکیه,هتل های خوب استانبول ترکیه,معرفی هتل های استانبول ترکیه,معروف ترین هتل های استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا لنکاوی مالزی

هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا لنکاوی مالزی

هتل چهار ستاره هالیدی در بهترین مکان پانتای تنگاه و در منطقه ی ساحلی شهر لنکاوی مالزی واقع شده است این هتل زیبا درای چشم انداز زیبای ساحلی می باشد و رستورانهای گوناگون و تریاها در اطراف هتل با چشم انداز دیدنی قرار گرفته اند.هتل دارای استخر سرپوشیده و روباز،مرکز آب گرم،سونا ، جکوزی ، اتاقهای لوکس رو به دریا و سوئیتهای با باکن اختصاصی نیز هست.و همه ی اتاقها دارای امکانات مدرن و مجهز و استاندارد می باشند.تور مالزی نوروز 95

 


هتل تانجانگ سانکتاری لنکاوی مالزی

هتل تانجانگ سانکتاری لنکاوی مالزی

این هتل پنج ستاره در قسمت غرب شهر تانجانگ بلیکت قرار گرفته است و تا اسکله کوا بیست و پنج کیلومتر فاصله دارد هتل تانجانگ دارای چشم انداز زیبای خلیج بنگال، ساحل اختصاصی  با ویلاهایی در فضای سبز و جنگل رو به دریا و ساحل است اتاقها مجهز به تلویزیون ال سی دی،چای ساز و قهوه ساز می باشند. فعالیت های ورزشی والیبال ساحلی،قایقرانی و سالن بدنسازی است.رستوران موجود در هتل انواع غذاهای بین المللی ،دریایی و محلی را سرو می کند. تور مالزی زمستان 94


هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره در منطقه ی گلدن ترایانگل کوالالامپور مالزی واقع شده است.رستورانهای معروف ،فروشگاههای گوناگون ،مغازه ها و باشگاههای شبانه در اطراف هتل قرار گرفته اند.هتل دارای مرکز آب گرم،سالن بدنسازی،جکوزی،استخر کودکان ، زمین گلف و زمین تنیس می باشد.تور مالزی بهمن 94

 


هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره که در کنار تفریحگاه بینتانگ و در کنار بازار پاویلون واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران،استخر روباز،تلویزیون ال سی دی و پارکینگ رایگان است.اتاقها مجهز به سیستم چای ساز و قهوه ساز،حمام اختصاصی،سونا،ماساژ درمانی،سالن اسکواش،مرکز آب گرم و صرافی است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای مدیترانه ایی و آسیایی را ارئه میکند.کلوپ و تریای هتل با برگزاری موسیقی زنده از میهمانان پذیرایی میکند و تا  فرودگاه هتل پنجاه کیلومتر فاصله دارد.تور مالزی اسفند 94


:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف مالزی,قیمت هتل های مالزی,نرخ هتل های مالزی,مجلل ترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود. این هتل در مرکز شهر کوش آداسی در مارینا واقع شده است. این هتل دارای 88 اتاق تمیز و زیبا می باشد که همگی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پنجره های بزرگ، بالکن، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، حمام، سشوار و ... هستند. همچنین در قسمت های عمومی هتل وای فای وجود دارد و هزینه استفاده از آن روزانه 5 یورو می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و چشم انداز زیبایی از شهر و دریای اژه دارد. هتل دابل تری تا فرودگاه ادنان ازمیر 65 کیلومتر و تا شهر تاریخی افسوس 16 کیلومتر فاصله دارد. این هتل همچنین نزدیک به مغازه ها و جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافرانتور ترکیه نوروز 95می باشد.

از امکانات هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی می تولن به پذیرش 24 ساعته، حمام ترکی، ماساژ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، باشگاه، پارکینگ خصوصی، رستوران، بار، فروشگاه، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، لاندری، واکس،  رستوران ، بار  و ...

 

 


هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است این هتل یکی از بهترین ساحل های شنی را دارا می باشد ساحلی بی نظیر و فوق العاده که زیبایی هتل را در نظر مسافرانتور ترکیه بهمن 94دوچندان نموده است. هتل گرند بلیش کوش آداسی دارای 178 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به دارای فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و ... می باشد. این هتل اقامتی دوست داشتنی و راحت را به میهمانان تور ترکیه ارائه می دهد.

 

از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه می توان به باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر پوشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، دکتر 24 ساعته برای مسافرانتور ترکیه اسفند 94، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، بار،  دیسکو، اتاق های پاک، بالکن و باغ ... اشاره کرد.

 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 


هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت ترکیه در شمار هتل های 5 ستاره ترکیه قرار دارد. این هتل تا فرودگاه ادنان 75 کیلومتر و تا شهر کوش آداسی 5 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل در 10 کیلومتری شهر افسوس و خانه حضرت مریم واقع شده است و بیشتر اتاق های آن منظره رو به دریا را دارا می باشند. این هتل دارای 377 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تهویه، مینی بار، اینترنت رایگان، روم سرویس و حمام، مبل، تلویزیون و  ... می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ترکی و کباب ترکی برای میهمانانتور ترکیه زمستان 94سرو می شود و شامل رستوران فضای باز نیز می باشد که چشم انداز زیبایی از دریا دارد و در آن غذاهای محلی بسیار خوشمزه سرو می شود. همچنین هتل از ساحل زیبایی برخوردار است که گردشگران تور ترکیه می توانند از آن بهره ببرند و سفری خوش و به یاد ماندنی را به خاطر بسپارند.

از امکانات هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، لاندری، مرکز بیزنس، ساحل، استخر، رستوران، باشگاه، پارکینگ رایگان برای میهمانانتور ترکیه نوروز 95و ... اشاره نمود.

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معرف کوش آداسی ترکیه,مجلل ترین هتل های کوش آداسی ترکیه,ارزان ترین هتل های کوش آداسی ترکیه,بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است .تور کیش نوروز 1395از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ وجود دارد.

 

 


بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های قدیمی جزیره میباشد و تقریبان 15 سال سابقه دارد. این بازار قدیمی دارای دو طبقه میباشد که در طبقه 1 آن فروشگاه و در طبقه 2 این بازار واحدهای اداری و خدماتی وجود دارد .تور کیش زمستان 94این بازار بیشتر عرضه کننده البسه زنانه میباشد . بازار ونوس واقع در خیابان سنایی کیش و جنب بازار مریم میباشد.

 

 


بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش قبل از ساحل مرجان قرار دارد و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است . بازار مرجان کیش جنب هتل سیمرغ ، شباویز و کوثر و پارک دلفینهای کیش بنا شده و تقریبا از مرکز شهر دور  است .تور کیش اسفند 94در بازار پوشاک با قیمت مناسب عرضه میشود .

 

 


بازار مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید یکی از مراکز بزرگ و مدرن جزیره کیش میباشد. این بازار بزرگ در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و در 4 طبقه ساخته شده است . این بازار  در سال 1379 بنا شده است .تور کیش بهمن 94در این مرکز تجاری کیش اکثر برندهای معروف وجود دارد که شامل 479 واحد تجاری است. قیمت اجناس در این مرکز بالا میباشد و با بازار پردیس 2 از نظر قیمت در یک ردیف قرار دارد .

 


مرکز تجاری سارینا 1 کیش

مرکز تجاری سارینا مجتمع بزرگی است که یکی از معتبر ترین شرکتهای خصوصی کیش ساخته شده است. این مجتمع بزرگ شامل 10 طبقه است که اداری و خدماتی است.تور کیش زمستان 94این مجتمع به سبک کلاسیک و با سنگهای حجاری و تراورتن آنتیک دیزاین و ساخته شده . این مجتمع شامل 218 واحد اداری و نمایشگاهی است.

 


مرکز تجاری سارینا 2 کیش

 مرکز تجاری سارینا دو در فضایی عالی و در زمینی به مساحت 21000 متر مربع  در میدان امیر کبیر  جزیره کیش ساخته شده است . این مرکز مانند بناهای باستانی و تاریخی ایران مانند پل خواجو ، قلعه فلک الافلاک ، قلعه الموت قزوین ، 33 پل ، مسجد امام اصفهان و حافظیه شیراز طراحی و ساخته شده .تور کیش نوروز 1395این مرکز تجاری بزرگ دارای 850 واحد تجاری میباشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,بازارهای کیش با قیمت مناسب,بازارهاي كيش,بازارهای ارزان کیش,بهترین بازارهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

روستای کنگ مشهد

 روستای کنگ مشهد

 

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای کنگ در 28KM غرب مشهد قرار دارد . ارتباط این روستا از طریق یک جاده آسفالت در محور مشهدطرقبه نغندر است . روستای کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد . این روستا در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از دریا قرار دارد .تور مشهد زمستان 94شیب عمومی جنوب غربی و شمال شرقی و میانگین شیب آن حدود ۷ درصد است. کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .تور مشهد نوروز 1395

 

 


روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری مشهد بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود. تور مشهد اسفند 94رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافرانتور مشهد زمستان 94و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد .

 

 


اخلومد  (اخلمد) مشهد

 

 اخلومد  (اخلمد) مشهد

 

اخلمد در مسير جاده مشهد قوچان و به فاصله 84KM مشهد قرار دارد. فاصله جاده فرعي آن تا جاده آسيايي حدود 16KM است. در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار وجود دارد كه ارتفاع يكي از این آبشارها 23 متر میباشد . از روستاي (اخلمد) تا آبشار حدود 3KM فاصله است كه اين مسير را بايد پياده گذر کرد .تور مشهد نوروز 1395باغات فراوان و ميوه‌هاي آن مخصوصاً سيب اخلمد بسیار معروف و شناخته شده است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های توریستی مشهد,بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

باغ دریاچه کوالالامپور مالزی

باغ دریاچه کوالالامپور مالزی

این باغ بزرگ شامل گونه های متفاوت و گوناگون گیاهی است که در توسط دریاچه کوالالامپور مالزی احاطه شده است .این باغ در کنار مجموعه جالان پارلیمان مالزی قرار دارد.و برگرفته از طرح آلفرد ونینگ انگلیسی در دهه هشتاد میلادی است.در این مکان تفریحی زمین های بازی ،مسیرهای پیاده روی،پارک پرندگان،قایقرانی،پارک آهوان و پروانه ها قرار دارند.تور مالزی بهمن 94

 


مسجد جامع کوالالامپور مالزی

مسجد جامع کوالالامپور مالزی

این مسجد که یکی از قدیمی ترین مساجد کوالالامپور مالزی است و در محل اتصال رودهای گومباک و کلانگ و منطقه ی تون پرا مالزی قرار گرفته است. این مسجد توسط معمار هوبوک در سال 1909 طراحی و ساخته شد .اولین نماز جمعه به دستور سلطان سلانگور در این مسجد مالزی برپا گردید.این مسجد در زمانهای قدیم به عنوان قبرستان مالایی ها بوده است.این مسجد به سبک مراکشی و مغولی و کمی اسپانیایی طراحی گردیده است.تور مالزی زمستان 94

 


ساحل پورت دیکسون مالزی

 ساحل پورت دیکسون مالزی

 ساحل پورت دیکسون ( Port Dickson ) که به اختصار پی دی ( PD )  نامیده میشود معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی می باشد و یکی از سواحل پر طرفدار است برای افرادی  که می خواهند از شلوغی و گرما کوالالامپور فرار کنند. این ساحل تا کوالالامپور حدود یک ساعت فاصله دارد. این منطقه دارای خط ساحلی تقریبا صافی می باشد که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درخت های کاسواریان سایه دار احاطه گردیده و با امواج آرام تنگه مالاکا شستشو می یابد زیبایی این منطقه را دو چندان می کند .

سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون در این منطقه برای گردشگرانتور مالزی اسفند 94شناخته شده اند. تلوک کمانگ در 9 مایلی جاده ساحلی قرار دارد و یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است .نزدیکی پورت دیکسون به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع، آن را محلی برتر برای میزبانی کاری و تفریحی کرده است. مجموعه ای از اقامتگاه های 5 ستاره و کلبه های ییلاقی خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است از این رو اگر قصد اقامت در این ساحل را دارید نگران پیدا کردن جا نباشید، شما می توانید هتل هایی با قیمت های بسیار مناسب در نزدیکی این ساحل پیدا کنید . همچنین گرشگرانتور مالزی نوروز 95میتوانند در کنار ساحل چادر برپا کنند و از بازی های آبی و ساحل آرام آن لذت ببرند. یک قلعه ی قدیمی به اسم Raja Jumaat که به قرن 19 تعلق دارد و بازسازی گردیده در 7 کیلومتری پورت دیکسون وجود دارد که گردشگران می توانند از آن هم دیدن نمایند.

مسیری که برای رفتن به ساحل پورت دیکسون از KL پیشنهاد می شود به شرح زیر است:

وارد اتوبان شمالی جنوبی شوید و از خروجی Port Dickson خارج شوید. بعد از Toll چراغ قرمز را سمت راست بپیچید و تابلوهای Port Dickson را دنبال نمایید، وارد اتوبان دیگری می شوید که از آن یا می توانید مستقیم به PD روید و هم به سمت Lukut خارج شوید

ساحل پورت دیکسون مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی,دیدنی های مالزی ,جاذبه های گردشگری مالزی,جاذبه های توریستی مالزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

کاله ایچی آنتالیا ترکیه 

 مرکز تاریخی شهر آنتالیا کاله ایچی ترکیه میباشد. کاله ایچی به معنی داخل قلعه بوده و قسمت اصلی شهر را تشکیل می دهد که با دیوارهای قدیمی شهر ترکیه در محاصره هستند و در امتداد ساحل میباشند. موزه کاله ایچی، مناره ییولی و لنگرگاه قایق های تفریحی از جاهای دیدنی ترکیه میباشند.تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


پل گالاتا ترکیه

پل دو طبقه‌ی گالاتا، این پل بخش قدیمی شهر استانبول و بخش جدید گالاتاسرای را به هم متصل میکند. این پل در سال ۱۹۲۲ با طرحی از فریتس لئون‌هارت از مشهورترین مهندسان پل‌سازی در جهان بوده است، ساخته شد.تور ترکیه اسفند 94

 

 

 

 

پل گالاتا ترکیه

 


شهر متروکه کایاکوی ترکیه

شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه است . در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه بوده است . در جریان جنگ بین یونان و ترک این شهر را ترک کردند و با تمام شدن جنگ هم به شهرشان برنگشتند که همین باعث شد کایاکوی متروکه شود. کایاکوی نزدیک به یک قرن عمر دارد.تور ترکیه بهمن 94

 

 

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه,ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()